Известие

Collapse
No announcement yet.

Мъчи се да запали но не иска..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мъчи се да запали но не иска..?

    Здравейте,нов съм в форума до сега не съм имал алфа първата ми е.Така алфата е 156 2.0 бензин 2000 година 136 конски сили.

    Ето я :


    Та да си дойдем на въпроса.Когато решиш да запалиш върти добре до край мъчи се да припали но не запалва гориво в рейката има акумулатора е здрав чисто нов но уви колата не желае да запали

    Разбрах,че може би е от датчика на коляновия вал от един приятел които има същия модел но реших да се допитам до вас.Благодаря

  • #2
    Ако е от датчика на КВ обикновено или пали или изобщо не пали. Щом се мъчи да запали, по-скоро може да е недостатъчно налягане на горивото в рейката, бобини, свещи, дебитомер...........
    Най-добре е да се направи диагностика.

    PS: Този мотор се води 155 к.с.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Е тя не иска изобщо да запали.Може и 155 коня да е грешката е моя хаха нов съм извинявам се.Тя върти ама не пали като и подадеш малко газ се мъчи но пак не пали.До колкото разбрах от човека от когото я взех е палила без проблем но една сутрин не искала да запали.Сложихме и нов акумулатор свещите са наред.А за диагностиката не мога да я закарам защото няма кога да я дръпна до някой сервиз.

      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако е от датчика на КВ обикновено или пали или изобщо не пали. Щом се мъчи да запали, по-скоро може да е недостатъчно налягане на горивото в рейката, бобини, свещи, дебитомер...........
      Най-добре е да се направи диагностика.

      PS: Този мотор се води 155 к.с.

      Comment


      • #4
        Пробвай да изключиш дебитомера и виж дали, няма да запали.

        Щом колата не може да се движи, по-добре повикай някой да дойде с един лаптоп да и направи диагностика намясто.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Как да го изключа този дебитомер и къде се намира ? А отностно това някой да дойде с лаптоп звънях по-сервизи но не им се занимава да дойдат на място....

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Пробвай да изключиш дебитомера и виж дали, няма да запали.

          Щом колата не може да се движи, по-добре повикай някой да дойде с един лаптоп да и направи диагностика намясто.

          Comment


          • #6


            Изключи му буксата.

            Ако напишеш, откъде си, е по-вероятно някой да ти помогне.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Няма смисъл да й подаваш газ преди да е запалила, няма да помогне, защото колата си е с автоматичен смукач и тя сама си преценява колко гориво й е нужно за да запали. Иначе може и имобилазер да е, пак ще си върти, но няма да запали. Някой другарче си намираш с лаптоп, няма друг начин.

              Comment


              • #8
                Така благодаря за отговорите от Бургас съм намерих едно момче от сервиз което ще дойде утре на място и ще я дигностицира да видим ще се реже ли или ще мине без операция хаха

                Comment


                • #9
                  На дебитомер мяза... Изключи му буксата, както са те посъветвали по-горе. Не се притеснявай на колата нищо няма да й стане.

                  Comment


                  • #10
                    Така колеги вързахме я на диагностика излезе грешка в оборотите на празен ход и дросела тези грешки не могат да се изчистят днеска я мъчих въртя въртя и 4-5 пъти запали но като стигнеше 2000 оборота се мъчи и гасне човека с лаптопа мисли,че е от датчика на коляновият вал вие какво ще кажете забравих да откача дебитомера.

                    Comment


                    • #11
                      Ако е датчика на КВ ще запише грешка за него. P0335 май беше.


                      Comment


                      • #12
                        Човекът с лаптопа не разбира. Откъде си

                        Comment


                        • #13
                          От Бургас съм

                          Comment


                          • #14
                            Ако ти дава грешка дросел може изобщо да не запалиш, тъй като той може да не се движи. Ако беше датчик на коляновия вал щеше да ти изпише грешка за него

                            Comment


                            • #15
                              Както казах припалва стига до 2000 оборота и гасне не знам от какво е но се чува едно такова пукане като се мъчи утре ще опитам да откача дебитомера.

                              Comment

                              Working...
                              X